Snabbuppdatering

Försöker mej på en snabbis innan jobbet.. i andra sammanhang är det inga problem - i detta? Ja..

Lite uppdateringar bara för det var så sjukt längesedan jag skrev något och jag börjar nästan få dåligt samvete.

* No more Ted - jag klarar inte av ett förhållande just nu, kort sagt.
* Hemma från Kina - såklart - så jag har inte gått o dött på vägen.. mycket intressant land.. och alla vet ju vad man egentligen säger när man säger att ett land är intressant. Eller JO asså, det var ju intressant, men jag vill ju inte stanna där några längre tider.
* Åker ner igen i 2 veckor i mitten av November.
* Idag cuttar jag håret.. o färgar lite.. får se vad som händer, resultatet kommer väl upp här kan jag gissa.
* Har varit skitdålig på träningen ända sedan Kina.. har varit så väldigt trött, så jag vet inte vad det är med mig. Hoppas det ger sig snart.


That's it, varken mer eller mindre just nu, jag lovar att jag drar lite mer details i kväll. Eller skall åtminstone försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0