En hel vecka.

En hel vecka har gått sedan jag uppdaterade bloggen senast.. vad tusan har jag styrt med? Jo... det kan jag väl tala om...

Torsdag - After Work med Whirlpool. Mycket intressant och mycket roligt - behöver jag tillägga mycket alkohol? Det gjorde inte saken bättre -eller?- att Chefen kom dansandes med både Mojito (favoriten) och ett glas vitt (favoriten 2). Ja.. she knows what I like skulle man ju kunna säga! :)

Fredag - Hem till Boxholm och hem till Ted där vi lagade te lite tacos, käkade och såklart, drack vin. Sedan strömmade det till lite fler folk och det var trevligt o allting blev sent..o mkt vin slank ner.. då med.....

Lördag - Dags för Bayersk Afton i Boxholm. Och resten säger ju sig självt..

Men jag hade trevligt alla dagar! Måste säga att höjdpunkten såklart var att träffa Ted. Fin kille. Min kille. Typ iaf, eller? Jao.... :D

På söndag e det dags för avfärd mot Kina och jag kommer spy av nervositet.
Men det e väl lika dags jag vänjer mej.. Har ju iaf Frida att hålla i handen!

Nu håller jag på att laga mat.. blev ett riktigt ihopkok idag också.. wokgrönsaker, kantareller o ris.. med thai sweet chili, soya o matlagningsgrädde.. låter inget godt va? Det ÄR det :)
Smell ya...

PS: Bodypump i måndas, sedan har jag inte hunnet med så mkt mer :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0