A snuff makes the world a better place!

Precis så tycker jag om snuset, and I mean it.. jag ser inte mig sj kunna vara utan "kuddarna" som min far skulle ha sagt. Så är det och så kommer det vara.. jag undrar vilken verklighet som ska slå mej i ansiktet för att jag ska sluta..?

Har nyss tryckt i mig en portion thaimat, ris och kyckling i röd curry! Riktigt starkt, riktigt godt och antagligen stans godaste.. jag skulle kunna äta ihjäl mej på den rätten. Det måste dessutom vara bra, ris är nyttigt.. kyckling är nyttigt.. röd curry sätter igång ämnesomsättningen som in i bomben.. ja.. helt enkelt.

Idag åkte jag o Poppe till Östgöta Kök o käkade lunch. Sååå jävla godt, tog en dagens som var Stekt färsk laxfilé med potatis- och morotspuré med böcklingsmör. Ni anar inte, det var så godt så jag hade kunnat beställa en portion till, fastän det kostade 110kr!! (Hutlösa pengar, men fint vare). O lax är ju nyttigt. Har redan käkat lax två ggr den här veckan, idag och i förrgår tillsammans med Alexandra och hennes kära familj.

Så nu är det kostomläggning på G, iaf för ett tag. Tonvis med fisk. Och grönsaker. Måttligt av allt. Sedan kommer jag starta om min träningsperiod till helgen igen.. för den ska bestå av massa fisk då förstås, motion, dag-spa och annat göddigt som man kan behöva vissa helger i sitt liv. Jag ska blandannat skrubba hela kroppen o börja med det 2 ggr i veckan för att sedan smörja in mig med ngn bra kräm bara för att huden skall hållas elastisk. Sedan ska jag ge mig på hyn i ansiktet också som helvetet, den förstördes helt i Kina o det har inte blivit bättre av att jag ätit ganska mkt skräpmat i helgen som var.. ajajaj.. jag skulle behöva ngn som slår mej på fingrarna ibland.

Tror jag behöver ha en riktig helg för mig själv. Bara jag. Jag, jag, jag.
Jag pallar inte mer.
Jag kommer leva i celibat ett bra tag framöver kan jag lova.. eller hoppas jag åtminstone, lova kan jag ju inte göra. Bara se till att jobba för mig själv o lägga all fokus där.

Nu ska jag inte tråka ut er mer för idag, för nu måste jag... hoppa in i duschen, ja det ska jag göra.
Puss på er.

PS. Jag blev nöjd med håret, det blev aningen kortare än jag hade föreställt mej, men det blev jäkligt snygg färg.. snart är vi tillbaka på toppen igen! ;) Inte för att jag trillat ner kanske.. men iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan! Jag undrar hur du har gjort för att få din text marginaljusterad. Har letat på designadinblogg men jag hittar det verkligen inte! Vill du ge mig koden? Skulle vara jättesnällt! :) :)

2009-11-27 @ 11:05:58
URL: http://donfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0