Vart tog träningsbloggandet vägen?

Ja det kan man fråga sig.. den frågan har ngn ställt sig här på min blogg som ursprungligen skulle likna en träningsblogg. Och det ska den igen, låt mig bli frisk så ska jag ordna det o göra alla glada :) Eller mest mig själv! Först kan jag ju se till att vara lite mer aktiv i skrivandet hehe..

Jag och D var nämligen o tränade förra veckan, styrketräning och det var så himla roligt. Det var nästan som att ha en PT!  Körde biceps, triceps, rygg, mage. I omgångar alltså.. dvs inte samma dag. Har aldrig haft sån härligt träningsvärk i biceps förr! Halleluja..

Men så kom förkylningen.. å det är där jag är idag. Inatt måste jag tom haft feber, tog två panodil för att orka arbetsdagen. Men oroa er inte, jag kommer snart igång igen. Jag jobbar på att bli frisk och sen kommer jag, svart på vitt, bevisa hur mkt jag kommer träna. För det här håller inte! Jag mår inget bra utan träning å alla som ngnsin har testat vet vad jag snackar om.

Nu är det matdags, med fiskgratäng. Nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0