Vardagsmotion!?

Jag är hostig, febrig, slemmig, fräsig, snorig.. you name it. Men trots det så ägnar jag mig åt lite vardagsmotion som ju är sååå populärt ;)

Både igår och idag tvättar jag, för eftersom jag har bott hos D ett tag iom att hyresvärden har lagt nya golv i min lilla lya. Har med andra ord samlat på mig en del tvätt - bott i en väska - hur upphetsande är det? Går igång bara jag tänker tanken.. ;)

Idag har jag även tagit tag i mitt kylskåp! När jag kom tillbaka t lgh så märkte jag att det luktade skumt i min kyl. Lustigt, tänkte jag för det var ju inget som kunde blivit gammalt o börjat lukta. För att vara på den säkra sidan har jag ändå slängt ut lite o idag plockade jag ur allt och städade rent. Jag tror inte det hjälpte tyvärr.. men jag hoppas!

Ont i huvudet har jag också! Vilken osis - jag är ganska känslig för starka dofter och jag tror jag hade en aning för mkt sköljmedel i min tvätt och det verkar som att det är ett migränanfall på g, så jag ska ta o knapra i mig ett par alvedon innan det bryter ut ordentligt.

Jag skulle nästan kunna utnämna mig själv t att vara alvedon/panodil-missbrukare - å det där med "utnämna" lät allt annat än bra - nej, det är ingenting jag skulle vara stolt över. Men nog blir det ett par tabletter nästan dagligen.

Men vad fan ska jag göra då när jag har ont?! Är det ngn som har ngt bra tips!?

Best regards för fan, we ses imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0