Starting all over again.

Ja, då startar jag om.

1. Nyrenoverad lägenhet.

2. Singel på "nytt".. eller kanske på "riktigt" denna gg.

3. Nytt jobb, med lön fr. om. 1 april.

Ah det låter ju helt enkelt bra. Men det gör ju att man har mkt på tapeten varje dag! Eller ja, kanske inte när det gäller punkt nummer två för jag har inte kommit ngn vidare vart med mitt sk. singelliv.. nej, jag träffar D emellanåt iaf, eller nu har vi träffats massor, men vi har sagt att vi bara är vänner. Hur det sedan fungerar i praktiken återstår att se.

Teori o praktik går inte aaalltid hand i hand.

På fredag blir det att dra på fest hos Elin i Lkpg! Kan bli en mkt intressant historia, jag hoppas jag kan hålla mig till en måttlig mängd vin, annars äre inte roligt.. ska försöka ragga plats till Lkpg med ngn från jobbet, vi får se hur det går!

Var inte alls sugen på det här med bloggeri idag..
I give it up for the moment.

Momento!

Just det, jag har ju börjat på min italienskakurs nu! Det verkar vara ett riktigt roligt språk, hoppas bara det speedar upp lite framöver!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0