Ibland undrar jag vad som försiggår...

...i mitt huvud. Eller så försiggårs ingenting alls! Fikade med Linny efter jobbet, kom därifrån vid 17.30. Tog en varm macka o sallad på Fräcka Fröken och sedan begav vi oss till H&M där jag hittade ett par läckra skor och en cardigan i pastellrosa - fräscht nu när våren börjar krypa sig på. Linny hittade snyggaste röda trenchcoaten som var grym på henne.. när jag däremot drog på mig den så såg det mest bara illa ut, men det kan bero på jeansen och sneakers'ena jag hade. Ska testa en annan dag när jag är lite mer festklädd :)

Billigt vart det - 212kr, hade 200kr i rabattkuponger! Sen fick jag 100kr i presentkort för jag handlade för över 400kr. Hur bra affär blev inte det där då?!

När jag kom hem vid sjuhugget upptäckte jag att jag inte hade nycklarna på mej. Fan. De låg kvar på Whirlpool. Vad göra? Jag har ingen kod till mitt passerkort ännu så jag fick ringa vakten som fick släppa in mej. Linny var gullig o ställde upp på å skjutsa mej. Det är det här jag menar med att jag är tom i huvudet allt som oftast. Hur kan jag glömma mina nycklar!? Vi fastnade inne på Whirlpool också, kom ingenstans ett tag.. men det är en annan historia :)

Imorgon blir det att ta pendeln hem till Boxholm! Hur skönt som helst ska det bli att byta miljö lite. Dessutom har jag fått garageplats där jag bor nu så jag ska hämta hem systers Golf så jag kan ta mig till jobbet lite kvickare om dagarna. Hur bra som helst! Allt faller på plats.

Matilda (systers äldsta dotter):
"Mamma, VET DU att Anna ska komma hit i helgen och hon ska sova här i TVÅ nätter!" :)

Love, love, love <3

Idag mår jag bra iaf. Ska lära mig hantera stressen och jag är på god väg. Fokuserar på en sak i taget och försöker att inte stressa upp mig för allt jag måste ta itu med.

Kanske blir dåligt med uppdatering i helgen, men jag återkommer så snart jag är hemma igen och berättar om min upphetsande helg i Boxholm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0