Busy woman...

...som ni märker! Jag har ingen tid till att uppdatera känner jag.. det är fullt upp hela dagen, när jag inte är på jobbet har jag så mkt annat att ta tag i! Eller så är jag med vänner å är jag med vänner så säger det ju sig självt att jag inte uppdaterar bloggen... för vem säger "Ska bara uppdatera bloggen.." när man är med folk? Iaf inte med folk man inte känner så väl..

Nåja.. nu har jag uppdaterat, mera kommer - ska försöka ge er en update imorgon om hur mitt liv går. I övrigt? Ferre på fredag i LKPG med underbara Elin! Yeeej!

Kommentarer
Postat av: Alex

Fullt upp på jobbet???! Hmm I like it! ;) haha

JAG SAKNAR DIG! <3 Puss

2009-03-18 @ 09:11:49
URL: http://alexandra84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0