Mina senaste veckor i bilder.



En del promenader har blivit av.



Mitt omtalade ståbord på kontoret.



Jag är en hängiven Whirlpoolare :)



Tidningsurklipp ur senaste numret av IFORM där det står om hur bra det är med o stå upp o jobba =) Det ska jag ge chiefen. Hihi.



FjollPanna



Städat på kontoret har jag hunnit med.



Jag var på "Mantorp Fashion" o träffade Malla, Nenne o Krille. denna blev det blandannat.



Åkte hem t syster o drack San Francisco.



Har köpt en skiva på impuls. Köpte även Bandit Rocks, men den här slår ju allt med hästlängder =)



Å såhär, mina vänner, fint är det i Norsholm en halvsolig morgon klockan 05 när Anna Isaksson ger sig ut på en morgonpromenad på en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0