Vinterkräk.

Söndag EM:

Sitter o lunchar med Lottie på Paus. Känner hur det växer i munnen o att jag mår illa. Det smakar inte godt någonstans. Går hem och somnar i soffan tills D plingar på dörren.

Ligger i soffan och kollar på teven då jag märker att min mage är i uppror, tror att det beror på att jag ätit gluten dagen innan men det visar sig att det inte alls är så... Jag har åkt på den berömda vinterkräksjukan som för mig har varit den hemskaste jag kan minnas.

Måndag:

Sover bort ungefär hela dagen.

Tisdag (idag):

Varit mer vaken och känt mig bättre, försökt pilla i mig lite filmjölk, soppa.. men det var inte så bra som jag trodde att det var. Det visade sig att bakterierna som finns kvar i min kropp helt plötsligt kunde komma ut iom att jag kunde få i mig lite.
So, here I am. Exhausted och liten.

Det hade varit skönt att ha mamma här.

Förhoppningsvis kan jag ta mig till jobbet på torsdag, men jag misstänker att jag kommer vara hemma även då. Det är ingen som tackar mig för att jag kommer o smittar ner kollegerna.



Jag hade glömt bort hur hemskt det var med magsjuka, men det positiva är ju att man blir av med några kilon. Men jag hade nog hellre svettats bort dem på gymet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0