Underbart!

Underbar har helgen varit. Min syster kom som sagt igår och stannade tills idag med lilla Sonnie-Bonnie, som vi kallar henne. Vi tittade på film, grät till film och skrattade. Vi hade jättetrevligt.

Vid elvatiden idag så kom Krille och de andra två barnen, Matilda (Malla) och Nellie (Nenne). Vi käkade godt och drog sedan ner en sväng på staden. Vi har även hunnit med glass i stora lass - det händer inte varje dag! Och det händer definitivt inte varje dag att jag äter potatisgratäng gjord på vispgrädde heller..., men vad godt det är! Så jag tänker inte ha ngn ångest. Jag tycker jag får unna mig lite sånt nu när jag inte har mått bra sedan i onsdags! Ha! Så det så :)

Jag fick födelsedagspresent! En trippeltång så nu kommer jag se ut som ett troll dagarna i ända ;) I like! Observera att det är ett gulligt troll jag menar ;) Tången kostade 499kr på Hårvårdsbaren, nedsatt från 599kr. Är det ett kap eller inte??




Kap eller inte, jag diggar den stenhårt iaf. Å det gjorde min syster också så hon var tvungen o köpa en hon också. Jag kan inte annat än å säga att jag blev avis på både hennes frisyr och hennes hårfärg. Min syster var så fin! Det gillar jag!

Snart kommer Elin farandes i sin vita räser. Vi ska äta lite rester och kolla på tv och snacka en massa skit ikväll. Skönt. En söndag som sig bör. Slapp.

Å skitbra humör är jag på också, så om det håller i sig ska jag trääna imorgon!!! HARD!

Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: eleni

jaha ok :D fixat den på photoshop? den är lite suddig men skit snygg annars :D mvh eleni

2009-02-01 @ 18:52:07
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0