The world is turning around..

..till det bättre! Jag är så fruktansvärt glad nu, men jag väntar så får ni se om några dagar!

Igår var Elle-Pelle (http://hjarteress.blogg.se) här o skänkte mig en skön fredagskväll utan stress eller ångest! Vi käkade lite pizza (kebabtallrik för mej), halvglodde på Let's Dance eftersom både jag o Elle styrde med annat. Jag tycker det är så skönt med sådana vänner. Det behöver inte hända ngt hela tiden, det kan räcka med att bara vara!

Gårdagens matintag bestod av: (jag ska skriva det lite fort bara)

1. 1 halv banan till frukost.
2. 1 clementin till mellanmål o en kaffe m mjölk.
3. Ugnstekt fisk med potatis, sås, gröna ärtor o kräftstjärtar t lunch.
4. 1 clementin till mellanmål o en kaffe m mjölk.
5. (Jag smockade i mig en ask med Läkerol under dagen).
6. 1 glas vin, typ after work, med Lottie. Min kollega Rebecca var tyvärr sjuk.
7. 1 kebabtallrik o ett glas Coca Cola Zero.
8. 1 Palle Kuling - godis å en miniSnickers (ni vet sådana som finns i lösvikt)
9. 1 liten skål chips
10. En kanna citronvatten.

Det var ingen nyttig dag, eller kväll med andra ord. Men jag skriver som min syster kommenterade om förra inlägget - jag får ta lite i taget. Nu ska jag äta frukost o sedan ska jag ut på en promenad. Jag hade planerat både styrketräning och spinning men jag orkar ta mej fan inte å jag tror jag behöver en massa, massa frisk luft!

Snart kommer Linny o Nicke hem från Thailand! Som jag har saknat henne!


PS: Danne har hört av sig, både i torsdags o igår där han skriver att han saknar mig, längtar efter att få sova med mig och "Gud vad jag älskar dig". Jag är med andra ord helt nöjd med detta å ikväll kommer han hem varpå han på eget bevåg har valt att bjuda hem mig på middag. Vad tusan händer!?! :) :DS

Kommentarer
Postat av: Lona

hejsan skulle vara kul om du hade lust att rösta på mig till månadens blogg hos http://miischas.blogg.se/2009/february/manadens-blogg-januari.html#comment.

ha de bra! /Lona

2009-02-07 @ 13:22:37
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Elso

Det är nice när det inte är tvunget. =)

2009-02-07 @ 16:57:16
URL: http://hjarteress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0