Take a turn to Malmet's place.


Jag kunde inte undvika att höja på ögonbrynen av förvåning när Daniel, min Daniel aka exet, hade skaffat en blogg! Han som alltid kritiserat allt vad bloggande heter! Det ÄR förvåning. Nåväl, vill ne se vad som pågår i hans hjärna - take a look at http://malmet.blogg.se.

Vad gäller hans lägenhet så är det där jag spenderar denna fredagskväll. Han är ute o super *big surprise* o jag tänkte kolla in Let's Dance, helt på egen hand. Inte ens tillsammans med ett glas vin! Jag tänkte tanken, men så tänkte jag igen (ja ibland kan jag faktiskt försöka vara klok på förhand) att: "Näe, va FAN ska jag göra det för? Vad ger det mej?"

Jag SKA ju inte ens dricka alkohol, so what's the big deal - really.

Haha, såg inlägget från ngn anonym i mitt förrförra inlägg. Mkt givande, inte, eftersom jag redan förstått poängen. Men att jag skulle vara vuxen?! WHAT? Where the hell kom det ifrån!? I bet this fella' doesn't know me at all. Nåväl, alla kommentarer är bra kommentarer så ös ni.. men jag vill bara poängtera EN sak till denna läsare/kommentator: MUNTLIGT AVTAL GÄLLER!
(Kanske bara lite svårt att påvisa i efterhand, men kunden har ju alltid rätt - aight ;) Jag fick ju rabatt på nästa månad!!)

Imorgon skall jag måla lister för hela slanten. Niiice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0