Skönaste spenderade lördag på länge!

Hej igen..

Jag har nyss kommit hem från min kära vän Alex! Jag ringde henne i förmiddags för att kolla läge och uppdatera om mitt läge och sen passade det sig som så att jag åkte upp t henne, tog med mig lite mat från ICA och sen lagade jag ugnsstekt fisk, kokt potatis o ägg-o-persilje-sås till oss. Efter det valde vi att ta en entimmespromenad runt Haga o Eneby, inte världens roligaste väder att promenera i men det var riktigt skönt o komma ut iaf! Man känner sig lite piggare och friskare!

Jag har mina funderingar på att flytta till Haga. Men så funderar jag igen.. å då kommer jag ju så jla långt bort från Nautilus, o till gymet vill jag ju ha nära! Utan gymet i närheten kommer ju inte jag komma till gymet.

Så enkelt är det ju.

Men jag ska kolla runt på lite lägenheter iaf. Trivs inte riktigt här. Är det ngn som vill ha tag på en jligt central lgh i Norrköping, 40,6kvm med en hyra på 4000kr så säg till!

Kommentarer
Postat av: zarah

om det är den haga som ligger en mil från östervåla i uppland så finns det ett gym på sporhälle i östervåla. de har tom ett solarium.

2009-02-08 @ 11:57:48
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0