Såhär vill jag ha det. Egentligen.

Såhär vill jag att mitt liv ska se ut, rakt från hjärtat:

  • Snusfri.
  • Alkoholfri. Med undantag för typ 1 glas vin i månaden.
  • Ha kunskap om och äta nyttig mat.
  • Träna regelbundet - minst 3 ggr i veckan.
  • Ha pengar o lägga dem på mig själv i form av SPA, resor etc.
  • Ha ett fast jobb med bra lön.

Där har ni det. Basically. Men fuck, jag försöker o försöker, sedan tappar jag fattningen, tappar bort allting. Helvete. Jag tänker inte säga att jag ska lyckas den här ggn. Jag tänker bara försöka igen. Å sen igen. Å sen igen. O förhoppningsvis kommer jag till slut in i ett nyttigt leverne.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Du kan lyckas, bara du bestämmer dig på riktigt! Lycka till =)

2009-02-05 @ 20:36:55
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Ia-Pia

Drm sött lillgull =) Sänk kraven sötnos så kan du ju ta lite i taget....förlåt att ja inte e mer positiv...men vi har inte såna gener för å leva ett renlevnads-ja e duktig jämt-liv. älskar dig även me en snus å ett glas vin! Puss älsk

2009-02-07 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0