Matintag 05.02.2009

Den dagen jag inte skriver kommer jag ha syndat. Haha.

Frukost

1 glas lättfil
2 kokta ägg

Mellanmål

1 kaffe m mjölk
1 grönt äpple, Granny Smith

Lunch

1 port. fullkornspasta med baconsås
1 kaffe m mjölk

Middag

Ris m. wokad kyckling m. cashewnötter
1 glas citronvatten

Sen var det dags för träning. 30 minuter cykel för sen hann jag inte mer (halv åtta hos mej ni vet....). Pratade med Johanna om att det inte e bra att jag äter en portion lagad mat precis innan jag går å tränar för jag känner att det inte blir bra. Typ illamående direkt. Så hädanefter, de dagar jag ska träna, ska jag försöka ha med mig lite frukt o keso o sånt innan jag går från jobbet så jag kan gå å träna direkt när jag kommet hem.

Bra idé. Tack Johanna! (http://hannisgold.blogspot.com). Behöver du kostråd å träningsråd så är det ju bara o lägga en kommentar till henne i hennes blogg!

Efter träningen har jag inte helt osannolikt ätit o druckit

1 knippe persilja
3-4 glas citronvatten

Förstår inte hur pass jag snöat in på det där jävla citronvattnet!



Imorgon blire kanske after work med en på jobbet. Nice, hoppas det blir av bara. Fast jag har nog ångrat mig om o ta ett glas vin, funderar på om man käkar ngt o tar ett glas mineralvatten istället o sen träna på lördagmorgon ordentligt. PLUS gå å träna!

OJ - det blev nog dubbelträning där :D haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0