Jag ska aldrig bli..

..en målare!

Jag har sedan i fredagskväll, tsm med D, målat om hemma i vardagsrummet/köket.. det har resulterat i rött och vitt och vita, blanka o fina lister. Hoppas att jag äntligen kan trivas! Jag kommer nämligen få nya golv nästa vecka och då ska jag äntligen ta det seriöst o komma iordning precis så som jag vill ha det.

Just för tillfället ser det ut som bombnedslaget hemma hos mig och jag har öst all skit på sängen o soffan så inte har jag ngnstans att sova heller, vilket betyder att jag denna vecka slaggar hos Danne, liksom halva nästa - sen ska jag förhoppningsvis kunna flytta in igen! Så det blir nyinvigning med allt vad det innebär. Ja, det får nog allt bli ngt av en liten inflyttningsfest för mina kära vänner. Det låter väl trevligt?

Funderar på att köpa bil när jag har fått anställning from 1a april, men eftersom det först o främst är provanställning i 6 månader för o se hur jag sköter mig, höhö, så kom min kära syster med det brillianta förslaget att jag kunde få låna golfen under den tiden! Nice! Hon skulle bara höra med sin andra hälft först, men jag tror inte det är några bekymmer. Isf står jag för försäkring o skatt, så jag kommer ju bra mkt billigare undan! Jag tror jag kan behöva det!

Nu ska jag se Size Zero som går på 4an innan D kommer hem från kvällsskiftet.

Sweet tight me darlings!

PS: Jag mår bra i magen nu igen! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0