Halv åtta hos mig..

Första programmet för säsongen idag. Älskar det programmet, jag skulle gärna själv vilja vara med men jag skulle aldrig få för mig att anmäla mig nu när jag bor så litet. Har verkligen ingen plats hemma. Fast vad irriterad jag kan bli - vilka jävla lögnare det är med. I varenda program nästan, så är det med ngn BesserWisser som faktiskt bara är elak.. om man nu inte tycker om maten så skit i o säga ngt alls, eller tona ned ditt beröm lite. Skit i o råljug! Säger en sak till Värden, som inte alls stämmer.. men det är ju ett spel... måste väl hålla sig någosånär bra överens kanske? Irriterande iaf.

Hittade helt apropå bloggen till Kostrådgivaren och PT:n Susanne.. http://kostsusanne.blogspot.com. Tänkte jag skulle kolla in den o se om det är ngt å ha. Kanske kan jag få lite inspiration?!


Var förresten o tränade 45 minuter idag.
Börjar så smått...
...för å köra stenhårt sen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag satt också och störde mig igår på dendär killen som satt och ljög hela tiden. Pinsamt när dom får se programmet och hon ser att han ljög :-S



Ha en bra dag!

2009-02-03 @ 10:27:41
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0