För den det någonsin kan intressera...

  • Namn: Anna Isaksson
  • Piercingar: Bara tre hål i öronen, sammanlagt. Har dock haft i både näsa å tunga.
  • Tatueringar: Ingen än så länge, men sugen.
  • Längd: 172 cm
  • Skostorlek: 37
  • Hårfärg: Blond, med inslag av lite koppar.
  • Är du kär i någon: Kär å kär...?
  • Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte för tillfället. Jag trivs i Norrpan!
  • Tänker du på självmord: Väldigt sällan, det kan hända ngn gg, men jag är inte benägen till att göra ngt sånt iaf! 
  • Tycker andra att du är attraktiv: Ja.. det verkar så. Men naturligtvis faller jag väl inte alla i smaken.
  • Vilket shampoo använder du: Herbal Essences.
  • Vilken parfym använder du: Christina Augileras, Lancôme Hypnose, Body Shop's Strawberry oil.
  • Vad är du rädd för: Färjor.
  • Gillar du att tvätta: Ibland kan det faktiskt vara ganska nöjsamt. 
  • Gillar du Berg-och-Dalbana: OH ja!

SENASTE...

  • Film du hyrde: National Treasure 2 
  • Senaste film du köpte: "En officer o en gentleman" + "Blood in, blood out"
  • Låten du lyssnade på: Scotts - Om det känns rätt
  • Låten du hade på hjärnan: "Det finns bara EN av mej å det är jag, det finns bara en av dej å det är du..." etc.... 
  • Låten du laddade ner: Det kommer jag faktiskt inte ihåg.
  • Personen du ringde: Richard på Telenor Kundservice.
  • TV program du tittade på: 2 and a half men. 
  • Personen du tänkte på: Elin.

FAVORIT...

  • Mat: Köttiga å såsiga maträtter :)
  • Låt: Pass på den....
  • Sak att göra: Ha sex :)
  • Sport: Innebandy eller handboll.. hugget som stucket.
  • Dryck: Citronvatten!
  • Kläder: Min gråa långkofta från H&M. 
  • Film: "PS. I Love you"
  • Bil: BMW eller Audi.
  • Gånger du varit kär: Många... om man får räkna från när man var liten så.
  • Gånger ditt hjärta brustit: Nja, du vad säger man.. antingen massa eller ingen, beror på hur man definierar det.
  • Hjärtan brustit på grund av dej: ?? I don't get the question ??
  • Gånger ditt namn varit med i tidningen: Kanske 20-30 ggr, med tanke på att jag var reporter på Corren ett tag.
  • Ärr du har på kroppen: Lite småärr här å var.. ett stort på smalbenet efter en olycka på tågrälsen.

SENASTE...

  • Bok du läste: "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson
  • Personen du fick mail av: www.jobbexpressen.se
  • Personen du fick brev av: Telenor & Hyresgästföreningen.
  • Personen du fick sms av: Johanna
  • Gången hela din familj åt middag tillsammans:  Det måste ha varit i julas.

ÖVRIGT...

  • Vad har du gjort idag: Jobbat, åkt spårvagn, promenerat, lagat mat, kollat på teve, bloggat, duschat, borstat tänderna, snusat, köpt snus, matat D:s fiskar.... how long should I go on?
  • Var det kul: Mm.. det var det väl. Helt okej, jag kanske inte skrattade hela tiden.
  • Hur tidigt stiger du upp: Klockan ringer 06.00, men jag snoozar nog ta mej fan till 06.35.
  • Gillar du att slåss: Nej, det resulterar bara i att jag får stryk.
  • Vad ska du göra ikväll: Kolla på teve å surfa.
  • Är du seriös:  Ja, det kan jag väl vara om det krävs.
  • Vad är du allergisk mot: Gluten å Nickel.
  • Var har du ont: Räknas träningsvärk i magen...? Värk som värk, även om det är skönont.
  • Använder du hårspray: Yes.. couldn't manage a day without it.
  • Kan du stå på händer: Ännu en definitionsfråga!
  • Favorit serie:  "Du är vad du äter" "Vad blir det för mat" "Halv åtta hos mej" "Hell's Kitchen" å alla andra matlagningsserier å tjockisprogram!
     

ÖVRIGT MER...

  • Salt eller socker: Lätt - SALT!
  • Gillar du ketchup: Det beror på till vad.
  • Var du glad igår: Igår var jag på bättre humör än idag i varje fall.
  • Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
  • Vad dansar du till: Disco, schlager å dansband.
  • Stockholm är: inte alls en stad jag gillar...
  • Kan du sjunga: Alla kan.. förutom stumma möjligtvis..
  • Mer värt än guld: Omtanke!
  • Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
  • Ett land jag helst vill besöka: USA.
  • Sparar till: En charter ngn gg under året... fast just nu sparar jag nog mest för å klara mej.
  • Pålägg som gäller: Rökt skinka.
  • Dagens dryck: Citronvatten.. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0