Det är kostsamt o ligga på topp.

Betalade räkningar idag.. brrr... 6800kr typ.. shit. Vad har jag gjort?

Okej.. utöver de vanliga fakturorna så e det dessa.. 

- Medborgarskolan Italienska steg 1 - kvällskurs
- Mobilräkning på 1200 pga att tre.se har strulat till det - eller egentligen 3butiken på stan. Fan, jag bad om ett visst avtal och fick det inte så jag ringde på till fast nät i tron att det var gratis.. up mine att det var! Jävla svindlare. Nu är det iaf fixat men helvete vad förbannad jag var! Idioter. Se fan t o kolla så ni får allt ni ber om i era avtal! Ett litet tips från coachen bara ;)

- Jävla Socks for Her.. Vad är det för skit då? Såna där djävla telefonförsäljare som prackar på en både det ena o det andra o som man sen glömmer säga upp..


Ah, det var det "lilla" men fan - skillnad blev det. Så jag är utfattig. 1300kr o leva på hela månaden. (Å då har jag stulit den sista 1000lappen från sparkontot).


Grattis Anna. Du klarar dig fint.


Mamma? Eller ngn annan snäll själ som tycker synd om mej.. vore gulligt med ett tillskott - utan återbetalningskrav tack :)


Haha.. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är att läsa igenom avtalet innan man skriver under ett abonnemang. Ev. läsa igenom bekräftelsen man får om det är tecknat av telefonförsäljare. Det är sånt man egentligen ska veta när man är stor nog att teckna egna abonnemang.

2009-02-26 @ 09:20:54
Postat av: Anonym

Angående tidigare inlägg....tänk dig mig räcka ut tungan å låta som en brakfis. Bra då vet du vad ja skulle vilja göra när du ser. egentligen veta my ass! Anna - fel kan alla göra och man FÅR lita på att folk kan sitt jobb. ALLA kan faktiskt göra det, se på inlägget innan - glömde säkert att skriva signatur eller så e personen feg. pung slut over and out.

2009-02-26 @ 21:35:55
Postat av: Ia-Pia

Ha, det blev ingen signatur från mig heller...hoppas det funkar nu då, för ja e INTE feg. annars e det kära storasyster som inte tål at ngn e dum mot min syster. Det kan ju Rikard intyga hahaha eller hur Anna??

2009-02-26 @ 21:49:13
Postat av: Myself

Å kära syster, så gulligt av dig att vara beskyddande. Den anonyme som kommenterat verkar inte ha insett att JAG redan har insett att det är precis så man borde göra. Å andra sidan har du en poäng i vad du skriver - man litar på att folk kan sina jobb eftersom de trots allt är angelägna om att ha mig som kund. Varför gå runt o inte lita på folk?! Dumbass.

2009-02-27 @ 19:31:41
URL: http://nosskasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0