ABS & Crosstrainer

Ikväll körde jag ett pass ABS om 30 minuter. Fick ett infall när jag kom t receptionen o skulle logga in å passet började fem minuter senare så jag fick stressa lite i omklädningsrummet, kom fortfarande sist men jag hann iaf me hela passet!

Sedan ställde jag mig på Crosstrainer'n i tio minuter o körde lite, för sen var jag tvungen o stressa igen så jag hann hem till kvällens avsnitt av "Halv åtta hos mej", fast jag hann faktiskt med ICA också o en liten chit-chat med Lottie som hade suttit i kassan. Så.. ja, okej då... jag kom väl inte hem förrän tjugo i.. missade tio minuter, men jag hann ju fortf med det roligaste - nämligen alla rätter.

Haha, vicken nördvärd. Mobiltelefonen till hands ganska skapligt där å vicken jädra miss.. jag hade blivit förnärmad. Inte om det hade varit ngn jag kände naturligtvis, men på en sådan där grejj. Sen gillade jag inte den unga tjejens agerande under middagen heller, kommer inte ihåg vad hon hette. Visserligen kan jag ge henne en stor eloge för att hon faktiskt var ärlig om vad hon tyckte om maten, men grimaserna var väl en aning opassande. Så gör man inte, det är vanligt vett o etikett.

Dagens matkasse:

3 apelsiner
1 knippe persilja
1 knippe gräslök
3 gula lökar
1 liter mellanfil



Fuck! Jag glömde crème fraichen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0