Snart e det flyttedask!

Helgen har varit helnykter och jag kan för tillfället inte tänka mig ngt skönare. Bara tagit det lugnt o trajjat ikring.
I fredas träffade jag Alexandra och barn en svänga, i övrigt bara hemma. I lördags vare upp tidigt o åka till Vingåker med Danne, Kricka, Jeppe, Becka och Karlsson för att se Karlsson köra.. gick bra med tanke på omständigheterna, jag tror det gick sämst för mig som var som en isbit under och efter.. fy fan att jag aldrig lär mej att klä på mej! Hur svårt är det o förstå?

Det gänget festade på kvällen, men jag bangade som hellre gjorde nästan ingenting ett tag tills Pontus kom på den brillianta idéen att åka ut till honom, så det gjorde jag och där blev det en kopp te och lite glo på Ice Age 3.. söt film, den gillade jag.

Hemma igen vid halv tolv, tolv snåret.. kunde inte sova o lagom innan jag hunnet somna så ringde Daniel och bad mig om tjänsten att skjutsa hem han o Karlsson, med ett stopp på Max först. Klart man ställer upp.. så det blev en sen natt..
Har blivit ganska sena nätter både torsdag, fredag o lördag.. torsdags var jag fyllechaffis åt några kollegor, men jag tycker ju sånt där e kul så att jag är lite trött dagen efter kan jag gärna ta.

IKEA har jag hunnit med den här veckan också. Kolla in min inköpslista till nya lägenheten - kommer bli sååå bra:


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh du bloggar igen! :D

Shit så fint du kommer få det hemma! Precis en sån matta som jag vill ha juuuuu! :P PUSS

2009-12-15 @ 20:43:15
URL: http://lexias.bloggspace.se
Postat av: Sofia

Nu har jag en utmaning på min sida - häng med -få mot toppformen och få WOD´S varje dag i en månad - bara att träna!! In och läs! Kram Sofia

2009-12-26 @ 15:19:50
URL: http://www.metrobloggen.se/traningskoll
Postat av: Ia

Höhö, se på den - snygg matta syrran, å snygg färg på mattan. Passar säkert bättre hos dej än hos mej hur ja än gör. Men snygg är den ändå :P

2009-12-30 @ 21:38:35
Postat av: Sofia

HEJ! jag sökte på marginaljusterat och du kom upp:P så jag tänkte fråga dig, hur fixa du till det?:D (a) det fanns inte på hans sida va? jag såg inget svar om du fick det från han eller om du fixa det själv?:D kraamfia!

2010-02-18 @ 20:59:57
URL: http://sofiarodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0