Nyårslöften?

Ska man hålla på med skiten?

Det går ju aldrig ändå.. så jag tror jag struntar i det.. fast jag vet att jag inte kommer göra det.. jag kommer tänka på vilken bra o sund människa jag ska bli i år igen.. o sen skiter det sig några dagar in på året.. o jag blir besviken på mig själv sen går jag o surar i flera dagar.. tills jag kommer på att jag lika gärna kan försöka igen direkt... o sen skiter det sig några dagar senare... o jag är besviken IGEN.

Är det det som kallas att INTE ha ngn karaktär?
Kanske..

Jag vet inte hur många ggr jag har radat i denna blogg vad jag ska ta tag i.. snuseriet, drickeriet, träneriet.. u name it. HAHA. Ett stor jävla skämt..
..är jag.

Kan ju gå över till att jag är ganska överraskad över att jag skriver blogg igen.. helt från ingenstans.. varför vet jag inte, kände väl att det var dags att ta tag i det.
Ja, ni har missat maaassor i mitt liv ;-)

Tror ni på DEN skiten?

Jag tror inte man ska tro på ngt jag säger - bitter? Jag?
Nej för helvete.

:-)

Gunatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0