Heldagen i ...

Heldagen i Varamon var en succé om man bortser från att jag hade halva sandstranden med mig hem.. hade nog kunnat leka lite i sanden på mitt hallgolv strax därefter.. jag lekte med dammsugaren ist..
Efter Varamon blev det som sagt Trädgården med gänget, men det tog inte lång tid förrän man hittade mej på både Manésa o Palace.. Kul var det, för mkt alkohol blev det, men man kan inte göra annat än att ta det lugnare nästa gg. Vilken vis man har sagt att man lär av sina misstag?
Inte kan det väl vara en kvinna heller.

I måndas drog jag till Boxholm efter att ha avslutat min sommarfling. Alla sommarflingar är trevliga, så länge de varar. Hälsade iaf på Nenne som hade kalas.

Som vanligt kommer här lite bilder.



Nenne hittade pepparkakspåsen.. o ja, man kan väl säga att den tog slut. I bilen hem:

Nenne: "Jag mår lite kräks"
Mamma Maria o Jag: "Var väl inte så konstigt när du proppade i dig alla pepparkakor"
Nenne: "Men jag behövde pepparkakor"



Malla brukar vara lagom glad på att man fotar, Nenne är värre på det. Haha, så söt.



Lillfis Sonni! Hon kommer bli lika vacker som sina systrar.
Och sin Moster.
;)

Mer bilder nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0