Rise to the Occasion

Idag har jag bara varit lite mör i benen, ingen större träningsvärk. Ska snart ut på en promenad tänkte jag, har precis ätit min helstekta fläskytterfilé med fullkornspasta och varm ört-crème fraiche - låter smarrigt va? :) Jag lovar att det var det.. skulle haft med mig den till jobbet idag men det hade jag förstås glömt kom jag på när jag klev ur bilen på parkeringen.. Så idag blev det en västkustsallad från Sörby Herrgård med citronaioli och 2 mackor fullkorn till lunch. Funkade helt okej, men jag var inte vidare sugen på mat öht.. speciellt inte sallad för det tar ju tusen år å få i sig. Jag är van o äta fort, o när det inte går blir jag utled istället o struntar i att äta upp allt..

Mycket konstiga saker med fröken Anna Isaksson, men vad kan man begära.
Idag lyckades jag göra en groda på jobbet också, egentligen bara skrattframkallande, men ändock - jag bara känner hur folk skakar på huvudet, småler o tänker "Den där unga, ganska nya, blonda tjejen på Inköp.. tötötö...." :)

Ska alldeles strax ut på promenad med min nyladdade mp3. Bara bra låtar. Blandannat...
...Kurt Nilsen - Rise to the Occasion
...Volbeat - Soulweeper #2, I only wanna be with you & Mary-Anne's place (tror jag den sista hette)
...Shinedowns skiva The Sound of Madness
etc. etc.

Så jag ska bara njuta av min promenad o headbanga lite på vägen.

What a sight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0