Review

En liten review över helgen som var då, jag måste ju berätta lite om mitt Bomulls-besök eftersom jag nämnde det i det tidigare inlägget.

Rebecca kom hit vid sex-snåret o då hade jag redan smuttat i mig ett glas vitt - ger ganska bra partystämning med ett glas på handfatet och radioseven i högtalarna under tiden man gör sig iordning. Pontus beslutade sig för att hänga på så han dök upp vid halv åtta då jag precis hade fått på mig klänningen jag till slut hade bestämt mig för.
Det var tokvelande på mig, jag hade tänkt mig jeansklänningen men då både jag o Rebecca misslyckades med att få dit säkerhetsnålen där vi ville (o var tvingade till för att inte hela jeansklänningen skulle ramla av o blotta hela mej - läs verkligen SÄKERHETSNÅL) så återstod bara min grilliga klänning... vilket det fick bli, o som jag till en början inte alls kände mej bekväm i, men som jag efter ett par glas trivdes i ordentligt :)
Återkommer med bilder..

Sedan var det dags o rusha ner t fabriken, beställa in mat o lite drikka till det.

Kvällens meny blev:

Förrätt - Grönsaksröra, vitlöksgrillad ciabatta (men jag fick glutenfria varianten) o chiliaioli (som riktigt görade i mun).

Huvudrätt - Tomat- o pestobakad laxfilé med färskpotatis o ngn sorts dillsås.
Till detta - ett glas husets vita vin.

Det var supergodt, verkligen o jag blev verkligen mätt så Donken-besöket vid halv tre verkar kanske omotiverat, men känner man mig vet man även om hur pass fyllehungrig jag blir på flöt efter varje krogbesök. Spelar nog tamejfan ingen roll hur mkt jag har ätit kvällen innan.....

Bomulls var jättetrevligt o lyckat, även denna gg. Det är sällan det inte känns lyckat där!
I like.

Äääee... skulle bara säga det.. inte vidare värst intressant kanske.
Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0