Pump up the... volume?

Volymen överallt.. ska ha den snyggaste stjärten i världshistorien när jag e klar.. haha, bra ambition, lite svår att nå kanske. Var på BodyPump idag alltså, det svider ordentligt.. men skönt. Ska köra det på onsdag med, för på torsdag kommer jag inte hinna träna för då ska vi på After Work, typ 20 pers.. så jävla roligt ska det bli! Sedan på lördag blire Bayersk Afton i Bxhlm för hela slanten. Jösses vad roligt DET ska bli då!

Det är inte genomskinligt att jag ser fram emot slutet av veckan va? Iiinte ett dugg ;)

I helgen har jag varit i Boxholm.. tänkte ge er lite bilder. Är inte riktigt sugen på att skriva så mkt...:) Fast nu när jag laddat upp upptäcker jag att det är blandade bilder från olika delar av veckan..



Här skulle jag försöka va fin, men lyckades inte. Är rätt nöjd med håret dock, så om man bara skulle blurra ut ansiktet så är det ok :D



Nenne o Malla.. <3 Darlings.



Jag solade mkt igår, söndas, uppe i stugan. Nu skulle PS skrika... han tycker jag har gud så fula fötter, o jag e beredd o hålla med han ;)



Så här bra hade jag det.



Två andra darlingsar <3



Fläskberg? Bit fläskberget då... för fan.



Mina nya jeans o skor..



Det här är från min säng.. bra utsikt från fönstret under Augustifesten i Nrkpg.



Laxberg


Kommentarer
Postat av: Martin

Håller inte med PS. Du har faktiskt snygga fötter ;-)

2009-11-10 @ 13:47:22
Postat av: Clémence

Hy Anna, I'm not sure you remember but we corresponded by inbternet a long time ago !!! you remember ?? I stopped my english studies a long time ago to, so, sorry if my english is bad ! What's up ?? send me some news to my mail adress [email protected] pleease !! See you Dear !

2012-01-18 @ 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0