Heldag!

Imorgon bär det av till Varamon tillsammans med Camilla, Kemal o Anders för att bli bruna o vackra (läs röda o sönderbrända) så ikv har jag gjort lite picknick till detta heldagsäventyr. Ååå vad jag ska njuta! Blev riktigt glad när Cam frågade om jag ville hänga på, vad tusan hade jag gjort annars? Gått som på nålar troligtvis.

Picknicken består av grillade fiberbröd med flingsalt, mozarella, basilika, tomat och prosciutto! Jag kommer smocka i mej de där två dubbelmackorna innan jag ens förstått att det är dags o äta.. Middagen ska vi ta på ngn resto i närheten, finns ju en del längs stranden. Ska bli riktigt kul att åka dit, jag har bara varit där en gg o det var typ tusen år sedan (eftersom jag aldrig brukar överdriva tid o mängd).

Kvällen kommer avslutas med lite godt vin på Trädgården och det kommer antagligen bara bli ett glas också för mer har jag inte råd med, jag har nog egentligen inte ens råd med ett skulle jag tro. Om jag kommer till mina sinnens fulla bruk... sällan jag är där när det gäller pengar - meh va tusan. Det är bara sommar en gg om året.. snälla ha överseende med mej :/ (typ syster...)

Drog tidigt från jobbet idag, utnyttjat flexen både igår o idag o igår drog jag t Boxholm o hälsade på min kära familj! Helt underbara, allihop. Jag skulle kunna flytta dit igen - bara på grund av dem!
Idag drog iaf jag o Poppe o badade i Lillsjön, sedan bjöd han på en fika (världens superstora kaffemugg..) o mosad banan. Han hade inget glutenfritt så jag tog mig friheten att misshandla hans banan lite... (åh herregud, hur lät det där!?!). Det jag vill säga är att banan alltid är godast mosad, så jag mosade den.
Punkt slut.

Stannade tills han var klar för han skulle ändå in t stan på singelfest, så jag hoppas han har det bra och verkligen lägger sin charmiga sida till så ska det där verkligen gå hur bra som helst ska ni se! Jag själv gick hem, lagade picknicken, käkade lite mat mamma skickade med från gårdagen, duschade o nu sitter jag med en skön ansiktsmask.. som börjar stelna till ordentligt.. så nu äre o tvätta bort'et-dags!

Önskar Er alla en trevlig helg!




VARAMON MOTALA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0