Fett grym träningsvärk imorgon...

Med tanke på att jag redan hade ont i rumpa o ben idag, o sen körde ett Bodypump pass på det nu ikväll, så kommer jag vara lagom mör o go imorgon. När jag gick hem från gymet kändes det som att jag knappt kunde gå - jag gissar att det såg ut som om jag sk***t på mig haha...

Alltid lika svårt när man är på första BP-passet på länge. Man vet inte vilka vikter man ska använda eller ngt, men jag körde ändå ganska lugnt idag, måste känna av hur mkt jag mäktar med. Efter ett par-tre ggr kommer jag ha koll, som jag brukar ha. Nu gäller det bara att hålla uppe träningen. Istället för att hetsa som jag alltid gör tänkte jag att jag skulle ta det varannan dag. Se till att vila en dag o så köra igen.. måste ju försöka. Vet inte hur många ggr jag har haft den här diskussionen med mig sj, så funkar det ett tag, sen går jag bananas o kör varje dag ett tag o sedan segar jag ner på soffan o orkar inte ta mej upp o definitivt inte till gymet.

Var finns min disciplin, min karaktär?
MÅSTE lära mej det här.
Jag ska ju bli snygg ju! Ne - glöm - SnyggARE förstås :)
Haha.. det gäller ju att boosta sig själv emellanåt.

Här får du lite boost från mig: Du är så jääääävla snygg!!!



...uuh jag gillar min hals där :)
Men hädanefter innehåller glaset vatten - haha - eller hur va de??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0