56.9kg

Japp, jag hade rätt i gårdagens inlägg - om träningsvärken. Träningsvärk är ganska okej att ha, det är skönt på ett sätt eftersom man vet vad man har gjort med kroppen.. o sen är det riktigt okej att ha, speciellt i bena för då känner man ju faktiskt vilka muskler det verkligen är man använder när man till exempel går o går i trappor. Mkt intressant. Trappträning e bra.. jag försöker springa uppför alla trappor på jobbet, så ofta jag kan. Vore kanske inte så lämpligt med en leverantör i hälarna...;)

Igår på gymet vägde jag mig, iklädd träningskläder + träningsskorna o då låg jag på 56,9kg. Så då kanske man kan dra bort ett kilo från kläderna också - ett linne, bh, trosor, trekvartsbyxor, strumpor o skor? Vad tror vi, kanske bara ett halv kilo? Nåväl.. säg...56,1kg då... haha på riktigt. O ja som ska ner t 54kg. Fast vi kanske kan ta det med kläderna på så kanske jag i själva verket väger 53,2kg. Wuu, det vore gött. Då skulle jag kunna ha de tajtaste kläderna i världen utan att behöva oroa mig för ngt uns av fläbb...

Okej, o jag börjar oroa mig en aning. Nu kommer det, det här jag skrev om igår.. BANANAS! Bara tänker träning, jag är en allt eller inget tjej uppenbarligen. Men ska försöka disciplinera mig. Diskuterade Kinaresan med chefen idag.. jag blir borta 6-15 Sept., så vi får se hur mkt jag bloggar då. Ska försöka ta lite kort o så.. men för att återgå till bananas, så yppade hon att det fanns jävligt fräscha gym o pool på hotellen... o hon e lite träningstokig precis som jag, så vi kommer alltså träna....åtminstone 6 av 9 dagar o så ska vi se till att äta nyttigt! Mkt bra, vi kommer komma hem hur snygga som helst :)

Ikväll blir det kanske en liten kvällspromenad efter mitt tvätta som jag just har börjat med. Tvättar en gg var fjortonde dag, alldeles perfekt för en person och med två tvättmaskiner o en torktumlare i tvättstugan. Smsade Abbe förut o frågade om han skulle med på en sväng o vi skulle höras när klockan närmade sig halv nio. Jag hoppas det blir så, går ogärna ut själv då.. eller det beror på hur mörkt det är iofs o vart jag går. Kan ju ta promenaderna runt isf - ELLER använda mitt Wii Fit som jag har använt väldigt sällan hittills.. tycker ju kanske inte det ger så mkt.. eller gör det det? Äääe.e.... trad, är det iaf.

Nu ska jag slänga i mig lite kvällsmat som jag styrde ihop igår efter träningen. Fullkornspasta med pastasås gjord på kött o champinjoner, crème fraiche, mjölk, maizena redning o tusen kg kryddor så som cayenne, grill, soya, franska örter o dragon.

Mumma. Jag är expert på att dra ihop ngt godt av vad jag hittar :)

Nedan lite bilder på vad som komma skall.......excited!



SHANGHAI



SHANGHAI kommer vi vara i i 2 dagar.



Sen åker vi till SHUNDE, ett område mest för industrier.



Helgen kommer spenderas i SHENZHEN. Å vi ska shoppa oss sönder o samman.



SHENZHEN...


Förväntansfull? Jag?? Hahaha... Ja. Skulle tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0