Träning gör mig glad och pigg och snygg och tillfreds.. etc.

Allt är ju så bra med träning!

I måndags drog jag o D till Nautilus o körde lite.. Då blev det rodd, det blev crosstrainer och det blev styrka rumpa o mage. Gött!

Igår hade jag tänkt vara ambitiös o gå en runda på lunchen på ca 30 minuter ist för att sitta på arslet och dricka kaffe, men det blev inte så.. jag hade inte karaktär nog, men imorgon blire!

Ikväll har jag varit o tränat också. Jag drog ner direkt när jag kom hem från jobbet o körde rodd, CT, löpband och styrka mage och rumpa.. mage och rumpa är ju som bekant problemområden för tjejer så nu jävlar ska jag bli snyggare än snyggast hahaha... Efter gymet drog jag o solade 15 minuter... så jag kan få känna mej lite fin..

Nu måste jag fylla i min träning på funbeat.se - see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0