Stenhård rumpa!

Ja, en STENHÅRD rumpa ska jag ha tills sommarmånaderna börjar krypa på o man smiter på sig en bikini.

Var ju på gymet idag, gick trögt, men det brände skönt i skinkorna. Varför är det så himla härligt att ha träningsvärk i rumpan? Kanske för att man känner att man faktiskt har en? Jag är jättelycklig och hoppas att jag kommer ha jätteont imorgon också hehe... dålig på stretchat så det kan mkt väl vara så att jag inte kan gå i trapport normalt imorgon. Jag hoppas det! Så kan alla fråga vad fan jag har gjort och så kan jag stolt flina upp mej o säga att jag tränat rumpan hahahaha...

Imorgon har jag lyckats få med mej Linny på en promenad, så jag hoppas hon är pepp på en långpromenad :) Passa på när vädret är någorlunda iaf...

Nu är det sova, Farbror Doktor väntar mej imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0