Förlåt..

Jag har varit riktigt dålig på det här med uppdatering av bloggen. Har inte riktigt känt för det, liksom. Sådär som man inte orkar ibland.

Det har hänt lite grann sedan sist.. jag har köpt ett Wii (wiiii..) så nu kör jag Wii fitness och bowlar hemma.. haha. Jag letar också bil.. så om ngn har ngn liten småbil för max 50K kan ni ju höra av er.. Var å tittade på en men det var ingenting o ha. En 03-a i väldigt dåligt skick. Jag hade nog förväntat mig mer om jag skall vara ärlig.

D och jag har sagt IGEN att vi ska bryta. Får se hur det går denna gg.. väldigt konsekventa är vi ju.. not.. nåja, det är väl för det bästa. Så på lördag ska vi hämta mina grejjer jag har kvar.

Har redovisning i skolan snart igen. Inte alls roligt.. jag har fortfarande inte börjat på presentationen, kanske borde ta o skriva ihop ngt snart så jag har imorgon på mig att öva. Sen är jag fri som en fågel o kan jobba på Whirlpool i resten av mitt liv. Yey.

Jag o Frida ska dra på makeup o photoshoot på torsdag på model house. Ska bli skojjigt. Allt tack vare Lottie. Tack Lottie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0