Utmanad!

Johanna så glatt utmanat mig så kan jag ju inget annat göra än att ta mig an den!

Vilken mat äter du ofta?

Just nu är jag inne i en riktig laxperiod, så jag ser och smakar laxar överallt jag är känns det som. Lax i alla dess former, men väldigt gärna min ugnsstekta med kallsås och kokt potatis! DET riktigt ******* i mun!

När du är på kalas, är du den som sitter eller den som hjälper till att duka av?

Om jag är på kalas så är jag ju gäst och jag tar tillfället i akt att bete mig som en också, även om jag - precis som Johanna - iaf erbjuder mig att hjälpa till även om jag inte vill, men allt som oftast är det ju faktiskt så att man vet att man får ett "nej" och då bestrider jag det inte gärna :)

Var sitter du helst när du bloggar?

Var jag sitter helst vet jag inte riktigt - men oftast blir det i min sköna, stora soffa med laptopen i knä't!

Köper du ofta triss?

Det där går i perioder - ibland kan jag få stöllerycket å köpa triss var och varannan dag när jag har fått för mig att jag vill vinna några miljoner, tyvärr så inser jag ganska snart att jag snarare är närmare att förlora miljoner om jag fortsätter så, så efter ett tag ger jag upp. Men det kommer väl ett stölleryck snart igen kan jag tro....:)

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Om man ser semester som i sommarsemester och med det menar att man har rest någonstans för att ha semester så måste jag nog säga Cypern! Toppväder hela tiden och jag hade så jävla kul så det kan ju bidra en del :)
Annars skulle jag nog vilja påstå att ingenting slår sommarstugan utanför Boxholm på somrarna, mer harmoni får man leta efter.
Pratar man däremot vintersemester så går förstapriset oslagbart till Sälen! Fast, det är ju inte så lustigt med tanke på att det är det enda semesterställe jag varit på vintertid!

Vilken kanal tittar du mest på?

Väldigt olika beroende på vad som sänds (åååh fan!!!? haha) men är såld på 3:an när det är mkt matlagningsprogram och program som "Du är vad du äter". Overall så måste jag nog säga att det är 5:an faktiskt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0