9 sept. 2008 forts.

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från gymet, men det gick inget vidare idag.. körde kondition på cykel.. ingen bra dagsform! Men det är bara att kämpa på - det är vid såna här tillfällen man inte tycker det är något roligt, men när jag satt där fokuserade jag till slut, bet mig i läppen och körde på lite hårdare mot slutet! Man kan inte göra annat än att försöka.

Jag hamnade bredvid en gubbe. På cykel. Han började prata med mig och jag är en ganska social person så i vanliga fall hade jag tyckt att det va trevligt - men just då? Nej! Där satt jag och försökte koncentrera mig och han babblade ivrigt på om hur bra det var för knäna att cykla. Ibland önskar jag att man kunde tillkalla en glaskupa. Jag och en glaskupa - så skönt det hade varit! Som tur var gav han sig snart och jag träffade honom inte igen förrän i trappen påväg från omklädningsrummet. Vältajmat! Då kunde jag få fram något likt ett leende iaf! Hoppas han blev glad då...

Idag gjorde jag som jag brukar göra, väger mig innan passet. Idag låg jag på 59,8kg. Det gillade jag inte! Men huvudsaken är ju, som tidigare nämnt, att man ser förändringar på andra sätt. Nu har ju jag bara kört i snart en månad, så jag kan nog inte förvänta mig några resultat än direkt. Nu har jag iaf tagit lite mått på kroppen. Om jag mäter på rätt ställen och sådär vettifan; men ta det för vad det är:

Midja 73 cm
Stuss 93 cm
Höger lår (i mitten typ, med knät lite böjt) 48,5 cm
Vänster överarm (i mitten där med, ej spänd.. eftersom jag fick knöla med måttband på egen hand) 28 cm

Aningen inspirerad av Johanna i klassen! (Läser till Inköpare). Kolla in hennes blogg! 

Ett annat mål förresten - som får dyka upp när det vill - att komma i de svarta jeansen jag hade på Dannys och min första dejt! Det kommer bli en utmaning!





Kommentarer
Postat av: Hanni

Ändrat! =) kram!

2008-09-09 @ 21:34:06
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0