28 sept. 2008

Idag pallrade jag mig som sagt iväg till gymet för att cykla i en halvtimme. Det var skönt att röra lite på sig - sambon var bakis och i ryggläge, vilket gjorde att jag låg kvar lite för länge i sängen jag också. Det var inte helt onödigt dock; jag läste ut boken jag började på för några dagar sedan, Jenna Jamesons självbiografi: Att älska som en porrstjärna.



En mycket intressant bok om hennes barndom och vägen till att bli världens största porrstjärna! Den rekommenderar jag starkt till de som vill läsa något utan att behöva tänka så mkt - en bra bok för att bara koppla av en stund, även om vissa delar berör en ordentligt.

Imorgon blir det ett pass styrketräning, antingen genom en klass BodyPump eller enligt mitt program jag fick i torsdags när jag träffade Instruktören. Det känns som att jag skulle vilja köra passet i gymet faktiskt - men jag vet också hur mkt folk det är på måndageftermiddagar/kvällar. Varför är det så mkt folk just på måndagar? Är det för att så många har ångest för att de inte har varit speciellt aktiva under helgen - eller kanske tagit ett glas vin eller två för mkt? Idag var det iaf inte mkt folk i rörelse..

När jag var påväg till omklädningsrummet igen gick jag förbi en tjej som körde på en CrossTrainer. Hon hade på sig ett par svarta, überkorta hotpants - som vid en första anblick såg helt okej ut. Jag tycker det är jättesnyggt på vältränade tjejer och som verkligen kan göra dem rättvisa med snygga lår och rumpa - men det här var en stor, STOR, miss. Jag, personligen, skulle aldrig ta på mig ett par hotpants annat än för att gå i dem hemma, om jag inte hade lår så jag kunde visa upp dem.. Det var hemskt och inte alls snyggt. Samtidigt tyckte jag synd om henne, hon ville säkert bara känna sig sexig. Jag kanske är dum, men det var inte bra. A no-go, for real.




Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha, säg att du tränar på nautilus!! För i såfall har vi "spanat in" samma tjej! Hahaha.. jag skulle heller ALDRIG ta på mig ngt liknande, men men smaen är ju som baken! ;)

2008-10-06 @ 20:11:02
URL: http://susofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0