23 sept. 2008

En summering av mitt första pass på Nautilus - BodyPump. Det var mkt fler deltagare än vad det var på SATS, liksom mer aktivitet i cardio och gymmet. Det kändes mer som ett gym - mer energi. Fast vad det gäller passet så var det ju samma upplägg som på SATS och tyvärr måste jag säga att det inte riktigt kändes som att instruktören var lika energisk och man blev inte lika peppad. Men det är ju så olika från instruktör till instruktör, så jag hoppas på bättre nästa gg.

Jag satt i tio minuter på motionscykeln innan passet eftersom jag var där så tidigt och det är ju stor skillnad på maskin och maskin! Alla maskiner på Nautilus känns så fräscha o moderna, cykeln hade till o med fläkt - det tyckte jag var häftigt, men det kanske är ganska vanligt? Inte vet jag, jag har inte varit på så många gym.. bara gymet på simhallen i Boxholm, Träningsstudion i Mjölby, SATS & Nautilus i Norrköping så jag kan inte uttala mig så mkt.

Är nere i en svacka - försöker peptalka mig själv och jag tvingar mig själv att gå till gymet även om jag för stunden tycker det är så otroligt tråkigt. Jag SKA INTE ge upp den här gången och gräma mig över att jag slutade när jag äntligen byggt upp grunden igen. Denna gång ska jag klara det! Så fan att jag kommer börja dega igen... Nu känner jag mig ju stark! Stod o lattja framför Sambo-Danne igår o tyckte jag hade fått muskler, men jag vet inte om han blev så imponerad haha... livet blir inte roligare än man gör sej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0