23 sept. 2008, forts.

Då är det kirrat - att jag och Johanna ska ha en riktig myskväll på fredag! Först jobbar hon till 17ish och då kan jag ändå passa på att träna, sen ska jag åka hem t henne i LKPG o vi ska gå å äta kvällsmat - antagligen på Kniv & Gaffel - och sen ska vi se på "Patrik 1,5" på Bio! Efter det kommer vi säkert ta ngt glas vin o sen hem t henne - jag ska nämligen sova över. Känns som evigheter sedan man sov över hos ngn kompis sådär så det ska bli jättekul! Dessutom känns det roligt att vi har börjat umgås lite mer - I like her a lot!

På fredag ska jag på intervju för eventuell LIA-plats + fortsatt anställning till iaf feb. - 10. Det ska bli jäkligt intressant faktiskt! Hoppas att det går vägen så man slipper bekymra sig för jobb direkt efter utbildningen sen! Det vore synd o skam om man inte kunde få till en anställning där.. Håller tummarna för fullt! Gör det ni med - tänk på mej klockan 11 på fredag så vore jag glad ;) Vem vet - kanske bringar ni mig lite tur?

Imorgon ska jag antingen träna DansAerobics eller BodyPump igen! Hell yeah - just nu blev jag riktigt taggad.. det är lustigt med mig, jag blir som mest taggad när jag snart ska sova. Vad kan det bero på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0