22 sept. 2008

Eftersom jag kände mig hängig i fredags så blev det heller inget pass - jag ville gå på BodyPump men vågade inte riktigt ifall jag skulle bryta ned mig. Lördagen var det full rulle hela dagen med gäster på förmiddag och kalas hos svärmor o svärfar på eftermiddagen/kvällen! Efter det besökte vi Black Horn där Illfigure uppträdde live och sedan blev det en sväng t Harrys! Mkt trevlig dag, allt som allt.

Ikväll ska jag för första ggn träna på Nautilus! Blir spännande att se hur deras BodyPump är upplagt! Very exciting - men jag tycker det är lite otäckt eftersom man nu blivit så hemma på SATS, men jag antar att det bara är en tidsfråga tills man har blivit det på Nautilus också.. I hope :)

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0