16 sept. 2008 forts.

Jag och Danne drog ner till Sats när vi sovit en liten eftermiddagslur efter maten. Vi kände oss alldeles för trötta för att hålla oss vakna, men för att få igång våra kroppar igen så gick vi ner en sväng till gymet. Danne var där och provtränade i gymet för första ggn, eftersom han letar efter nytt gym att hänga på. Det verkade dock inte som att han blev alltför begeistrad av Sats... han kommer leta vidare.. Jag satt på cykeln en stund o trampade lite lätt - det var ju trots allt min vilodag!

Tänkte ge er lite tips på träningsresor jag har hittat på nätet. Jag har aldrig, tyvärr, varit på ngn själv.. men det måste bli så fort jag har råd! Verkar så himla gött o kombinera sol och bad med träningspass. Jag upptäckte detta i ett nr av Fitness-Magazine och det fångade mitt intresse omedelbart. Därför har jag nu kollat runt lite på nätet för att hitta olika alternativ:

www.inshapetravel.se
www.springtime.se
www.aerobicweekends.com/iaw/
www.langleytravel.com
www.yogago.se
www.sportsinternational.se

..etc. Check in to it! Finns så mycket mer om ni söker runt på nätet själva! Nu måste jag lägga mig om jag ska orka en heldag i skolan med föreläsningar och 2*träningspass 17.30-19.30. Wish me luck!

PS: Har klarat mig på 3 snus idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0