15 sept. 2008

Som ni vet har helgen istället för träning bestått av en Göteborgsresa och trots att vi var hemma i lördags kunde jag inte träna igår p g a att jag intagit några glas vin kvällen innan. Man ska ju inte anstränga sig när man har brukat alkohol dagen innan eftersom det gör att hjärtat måste jobba så mycket mer. Med tanke på att jag har ett hjärtfel avstod jag istället helt, trots att det faktiskt inte var alltför många glas vin jag fick i mig. Egentligen borde det ha varit noll! Nåväl, det blir i vilket fall som helst SatsYoga ikväll, följt av en del kondition på cykel. Jag hoppas det går bra idag för jag känner mig inte helt hundra i kroppen.

Däremot kan jag säga att jag har börjat se resultat nu efter c:a en månads träning! Det gör mig alldeles lycklig och peppad! Inte är det mkt skillnad för blotta ögat - även om sambon faktiskt sett att jag blivit lite smalare - men psykiskt är det underbart!  Jag är piggare, känner mig starkare och jag känner mig stolt! ALLA borde motionera ett par ggr i veckan, man får ut så mycket mer av livet. Jag vill aldrig, aldrig, aldrig mer bli stillasittande och orkeslös!

Delmål: Anna & Alexandra BEACH 2009, Kravspecifikation

Träna: Minst 3 ggr/veckan.
Sluta: Snusa resp. röka - helgnikotin är dock tillåtet till en början.
Spara: 800kr/mån dvs. de pengar som går åt till nikotinet.
Belöning: Spaweekend eller restresa till ett varmt land våren-09.



MOROT


Kommentarer
Postat av: Jag igen! :P

Åhh jag ska skriva ut det här inlägget o sätta upp på kylskåpet! Fan vad härligt!

Hoppas det gick bra att cykla. Jag funderade på om du stod utanför o skrattade åt mig, för det gick nämligen inge vidare för mig :P Men kul var det!



TACK för att du fått igång mig, mår så otroligt bra av det -redan! Jag vill aldrig aldrig aldrig sluta! :D Haha du o jag som 50åringar där ;) Då jäklar lär vi kunna stegen iaf :P



Onsdag -jag längtar ;)

Älskar dig min vän! <3

2008-09-15 @ 20:27:15
Postat av: Anna Isak...

Tack gumman! Hade jag inte haft dig vet jag inte hur det här hade gått! Onsdag - då jävlar kör vi svett-skvätt! Älskar dig också; bigtime!

2008-09-16 @ 12:20:54
URL: http://nosskasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0