10 sept. 2008

Oh yes! What an evening! Nere på Sats till DansAerobics-passet kl. 17.30 för att därefter hoppa på BodyPump en timme senare! Ni må tro att jag var trött i kroppen! Men DansAerobics va verkligen skitkul å jag brukar vara duktig på att svettas - men då kunde vi verkligen kallat för SVETTNING! Men vilken skön känsla... jag mår så bra just nu! Det var verkligen väl spenderade timmar!

Jag är så glad över att Alexandra har börjat träna med mig, det gör allting så mycket roligare! Vi peppar varann som fan... haha och idag på dansen var det bra att hon var där. Jag trodde att jag hade lite koordinationsförmåga kvar sen jag dansade mkt när jag var yngre - men jag misstog mig en del. Haha, jag höll på att skratta sönder där ett tag; kunde verkligen inte få till det på några ställen, men jag får trösta mig med att det var första ggn! Jag trodde jag skulle få mest problem med konditionen, men det var inte så farligt. (Lider av Dilaterad Kardiomyopati - typ av hjärtsjukdom) och trodde det skulle sätta käppar i hjulet - men jag hade fel! Det gick ju riktigt bra!

Imorgonbitti drar jag till Göteborg som sagt, så ni får stå ut med att vänta på en blogguppdatering till på lördagkväll eller söndag (då nya BodyPump-releasen kommer. I love Les Mills).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0