Vilket slit!

Nu har jag suttit med min blogg i timmar ikväll och försökt få till en bra header. Eller det började med en header och sen har jag gjort om min design helt och hållet med teckensnitt o stilmallar o allt möjligt nu hela tiden.. det slutade med att jag återgick till den jag hade + header + lite större teckensnitt på content body så att det blir lite enklare för er att läsa! Så VOILÀ - everything's for you my friends - vilket skulle kunnat ta bara några minuter, men fattar man inget så gör man inte - men nu vet jag lite mer tills nästa gg ;)

Nu hoppas jag bara att DannyBanany kommer hem snart så jag slipper ligga ensam i sängen.. jag vet inte riktigt hur det ska fungera nu när jag ska bo själv igen. Som jag skrev i de sju sanningarna i tidigare inlägget - löjligt mörkrädd! Ska bli intressant o se hur mkt pengar han har gjort av med på krogen ikväll... efter löning och allt! Jag ringde till honom förut när han var på förfesten och frågade om han hade tillräcklig självdisciplin för att inte handla upp så mkt eller om jag skulle göra honom en tjänst o föra över lite pengar till hans sparkonto så han inte kunde göra av med lika mkt.. Ska bli mkt intressant detta! In fact - ska ringa honom nu o se hur det är med honom o sen ska jag nana kudde!


Vad tyckte ni om större text och header? Ni ser att det är jag va? Lite modifierad... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0