Träningskompis!

Jaa, idag fick jag en träningskompis i min vän Lottie! Hon har sedan tidigare medlemskap på Nautilus här i stan men vi har inte fått ihop det så vi kunnat träna innan - men idag blev det av och fan vad roligt det var! Jag har varit på strålande humör hela eftermiddagen och det beror säkert på att jag känner mig snyggare bara för att jag solade en kvart förut! Så mkt det kan göra för en med lite färg - är det inte sinnes?

Vi började iaf med Rodd, fortsatte med Crosstrainer och sedan var det ett trettio minuters ABS-pass. Det gjorde så ONT i min mage, och det där med plankan begriper jag knappt - hur svårt som helst samtidigt som man ska göra en massa saker med ben och armar när man står i den positionen - jag var glad om jag lyckades stå i den alls - STILLA!

Upptäckte hur roligt det var med Crosstrainer, innan testade jag löpbandet igen men jag fick så himla ont i rumpan (fetaste träningsvärken sen träningen igår) så jag tog det lite lugnt med motstånder på Crosstrainern - men jag blev svettig ändå. Det är skönt att det inte bara är jag som har problem med svett i den här världen; Lottie var värre! Men båda lyckas få den där fina svettranden på överläppen; är det inte hemskt?? Får gå å torka sig om mun stup i kvarten!

Har även hunnit med plugg idag - om än ytterst lite, och så har jag varit o fikat med Linn! Jag fattar inte varför jag ska ge mig på att dricka kaffe med tanke på hur det vänder upponer på min mage, men det är ju så godt!

Imorgon är det tenta - det får bära eller brista, jag orkar helt enkelt inte lägga ner min själ i det den här ggn!



Kommentarer
Postat av: Hanni

Visst är CT härlig! ;) Den kör jag nästan alltid efter ett pass - känns bra med en riktigt svettig genomkörare då. Och du...det är meningen att man ska bli svettig...det är liksom ett kvitto och det är inte äckligt haha. =)

2008-10-13 @ 19:25:40
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0