Spinning för första ggn...

...på mkt, mkt länge! Ja, idag kl 12.00 ska jag iväg o Spinna för första ggn på jag vet inte hur många år, senast var med min syster i Tranås på Hälsokällan - loooooong time ago! Jag kan inte ha varit äldre än 15-16 år o jag kommer faktiskt ihåg hur jävla jobbigt det var! Visserligen får jag varsko instruktören om att jag inte kommer kunna hålla samma tempo (hjärtat igen.. förbannat) men jag ska göra så godt jag kan! Man kan inget annat än försöka - jag tycker jag är modig!

Det är iaf Lottie o jag som ska ner. Jag hade nog inte gått själv..



På fredag ska jag o Daniel ha en mysa-hemma-kväll och bara "rå om varandra" som han så vackert sa.. haha.. Men jag kan inte motstå det! Det behövs! Det blir god mat, ett glas vin, film och myyyyysa... Så därför får jag ta en annan dag för Alexandra; we need one too!

Lördag ska jag och Danne ut med min Svärmor o Svärfar o Dannes båda bröder.. först bio: "Rallybrudar" som jag har höga förväntningar om och sedan blir det att gå till antingen Bacchus eller Durkslaget som det ser ut nu! Ska bli roligt, jag ser fram emot det. Jag ser fram emot det så mkt att jag till o med har köpt en ny tröja dagen till ära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0