Skit..

..dag. Eller inte helt och hållet förstås. Lottie joinade mig på en liten promenad, så vi passade på att kolla in hennes nya lägenhet! Nice shit she's got there.. Det kommer bli bra! Sen tog vi en smoothie som drog i kinderna på väg in t stan igen och sen blev det en kopp svart kaffe på Wayne's.. Kände mig inte direkt klädd för en fika på stan bland folk i snygga skinnjackor och tighta jeans.. Min outfit? Mysbrallor, gympaskor och min ut-å-gå-jacka - kände mig dödsläcker, promise!

Jag känner mig nedstämd, jag kan inte ta mig för någonting och jag har en klump i magen. Shit vad livet suger emellanåt!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Du vet det kommer bli bra. Har oxå haft en skitdag idag om man ser till att jag inte lyft ett finger, men ibland får man ha sånna dar.

2008-10-08 @ 23:16:31
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0