Sju sanningar om mig själv...

  1. Jag lider troligtvis av en mild form av tvångstankar och bacillskräck.
  2. Jag tycker Stefan och Kristers buskisar är roliga.... hur pinsamt det än är.
  3. Jag är löjligt mörkrädd och måste alltid somna med teven på om jag är ensam.
  4. Jag har inga gröna fingrar ö h t och klarar endast av att hålla garderobsblommor vid liv.
  5. Jag har alltid drömt om att ha ett eget företag.
  6. Jag har en stark önskan av att få arbeta för att hjälpa andra till ett bättre liv.
  7. Jag är expert på att spegla mig - min pappa kallade mig alltid för Narcissus (på grekiska Narkissos, i den grekiska mytologin, som älskade sig själv!) när jag var liten när jag stod och åmade mig framför hall- och badrumsspeglarna, och den tendensen har nog inte avtagits något nämnvärt...

Skriv sju sanningar om dig själv som vi kanske inte redan vet om! Jag väljer att utmana alla som vill, men åtminstone: Johanna (i klassen), Yohanna (Drömmen, Hanni-Par) , Linn (Boxholms-Linn), Alexandra och Lottie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0