Påfrestande!

Jag trodde aldrig att det skulle vara så psykiskt påfrestande att flytta ifrån sin sambo, men det blir faktiskt värsta omställningen. Jag känner mig långt  nere i kängorna och allmänt väldigt depp. Jag hoppas att detta ger sig snart och att jag faktiskt mår bättre när jag väl kommer dit. Vi visste att det kunde bli jobbigt, men det är bara o ta tjuren vid hornen - vi bestämde det av en anledning som sagt.. och som ni märker försöker jag övertala mig sj till att det blir det bästa hela tiden.. men det underlättar faktiskt att Danne är positiv; för han är det men när han märker hur dåligt jag mår av det här så vill han gärna vända av omtänksamhet och säga att vi kan fortsätta bo ihop och att vi inte behöver ha så bråttom.. han är så snäll, men bestämt är bestämt!

Är det ngn som vet hur dåligt det är att snusa nikotinfritt snus? Visst gav det väl hål i tänderna?? Känns iaf som att det ska fräta sönder hela munnen på mig - fan så äckligt! Då är det bättre att vara utan helt! Köp ALDRIG XQ's! Ve o fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0