Ngn typ av schizofreni?

Jag har aldrig haft bra alkoholsinne och jag har det fortfarande inte. Igår var den värsta kvällen i mannaminne och jag var full som en spruta. Ska jag vara helt ärlig så hatar jag mig själv under påverkan av alkohol. Jag kommer därför härmed utnämna mig själv till nykterist! Inga krusiduller - bara rätt och slätt - NYKTERIST! För med alkohol i kroppen är jag ett monster och inte alls den jag verkligen är och jag har inget svar på vad det är som händer men det kan mkt väl vara så att hjärnan vrider sig ett halvt varv och sätter sig uppåner.

Time for changes! Never again will I taste the sweetness of a glas of wine - and I'm proud! Det enda jag kan göra är att bevisa för mig själv och för andra att "gamla Anna" (monstret) är borta för godt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0