Höstfärger!

Vad är mer härligt än när löven är gula, röda, bruna och solen tittar fram? Dessutom blåser det sådär höstigt idag! En underbar dag och jag önskar jag kunde ha tid till att vara utomhus mer; men nej - Fröken Isaksson måste dessvärre plugga inför tentorna på tisdag och fredag. För att finna ork till det tog jag mig ner till gymet!

Styrketräningen gick sådär idag med. Jag vet inte, men ibland får jag för mig att jag gör fel; tekniken stämmer inte riktigt? Jag tror jag får ta upp det med min instruktör.. Sedan tror jag att jag har en latmask i mig som tittar fram lite då och då... eller så är det att jag bara tycker det går skit för att jag verkligen inte orkar mer reps! Hmm.. för jag orkar ju verkligen inte en gg till, men så tänker jag i efterhand: Hade jag verkligen inte orkat en gg till? Äsch!

Löpning på löpband i 30 minuter  idag också. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, jag brukar ha svårt för det där med löpband, men jag kände mig pigg och orkade springa mycket längre än vad jag brukar! Jag blev så glad - som jag nämnt förut har jag en hjärtsjukdom som hindrar mig från att orka springa så långt i ett svep men idag klarade jag mer än någonsin! My happiness for the day is complete!! Yeeeaj - a BIG hurray!!!!

Som ni märkt har jag inte tränat mkt den här veckan, det är mkt som händer i mitt liv nu och tankarna har gjort mig helt dåsig och trött så jag har verkligen inte orkat! Men så idag tittade jag mig i spegel och tänkte: "Fan du har inte hållt på så här länge och börjat se resultat på din bullmage (vilket jag har i vilket fall, min kropp är helt felkonstruerad haha) för att du ska sluta nu! Skärpning!" Så, jag tog mig i kragen och nu känner jag mig så nöjd och glad. Nästa vecka ska jag ta igen att jag inte tränade så mkt den här veckan!! Sen kan jag ha haft lite ångest för att jag och sambo proppade tusentals kalorier igår; men det var ju lördag och vi hade en välbehövlig mysig hemmakväll - bara han, jag, kinamat, glass och ett glas vin! It was worth it!

Jag ska snart lägga upp två bilder på mig själv - en i början av träningen och en i slutet av denna månad; c:a 2,5 månad senare så får vi bildbevis på om det har hänt ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0